angelflower

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Nali - 4 augusti 2013 21:47

Hejsan!!!

Idag har varit tillsagd att städa rummet...TRÅKIGT!!

Jag bäddade sängen och städade bort lite saker från bordet och skrivbordet sen gav jag upp...

Okej jag är inge bra på att behålla konsertrationen när jag städar. (Det finns så mycket andra roliga saker man kan göra)

Men sen så sa pappa att vi skulle åka och köpa mjukglass!!!

 

*Happy mjukglass dance*

Jag tog en stor mjukglass i bägare med polkagris strössel!

Det var såååå gott. Sen så städade jag inte mer och såg på to the beautiful you istället!

Ni måste hålla med mig att Eun Gyeol är världen perfektaste (Ja vi säger att det är ett ord) killen!!

Han är också jätte söt ^//////^

Ja nu vad ska jag göra nu tror ni?

Jag ska kolla på bleach whooooooo!!

Dagen video!


Bye bye butterfly!

 

#Song #Rolig #dag #mjukglass #glass #städning

 

 

Man kan hashtagga nu hur coolt är inte det!!??

 

Presentation


Du har upptäckt Nalis blogg!
Ställ gärna en fråga!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mus

Happy Apple

Ovido - Quiz & Flashcards