angelflower

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Dyblöt!!

Av Nali - 21 augusti 2013 18:03

Idag så hade vi sammarbets övningar med de andra niorna.

Den gruppen jag var i gjorde jätte bra ifrån sig!   

Men det var en station som var hemsk......

Det var ett långt rör som var ungefär 2 meter. Det var små hål längst ner och högst upp. Ledaren kastade ner en pingisboll i röret och då skulle två människor hämta vatten och hälla i röret (Vi var på en strand). Medans de andra skulle hålla för hålen och jag hade otur och fick hålla för några av hålen som var längst ner..Och en som hällde vatten var för kort så hon hällde ganska mycket vatten på oss så jag har varit dyblöt hela dagen.....

 

Men jaja det gick..

Men har ni sett denna video??


Är dom inte söta!! Jag älskar dream high och det här paret!!

Jag tänkte börja skriva en bit ur en låt text eller en quote i slutet av mina inlägg vad tycker ni?

 

“Don’t you think it’s interesting that every time you meet a person, you can’t predict whether this person will become your enemy or your friend? I think that is why all encounters make your heart flutter.” – Sam Dong



Bye bye butterfly!

#kpop #samdong #pilsook #jason #sammarbete #strand #blöt #dreamhigh #quote

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nali - 31 augusti 2013 09:11

Hörde ni att BIGBANG ska vara med i dream high 3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla in länken!!! http://strawberrilakkumasky.wordpress.com/2012/09/07/dream-high-3-cast-revealed/                               ...

Av Nali - 19 augusti 2013 14:32

För allas vetande har jag skaffat Ask.fm så ni kan ställa frågor om ni vill. Här är linken till mig!http://ask.fm/xPandaSmilex Jag heter xPandaSmilex r det inte föör gulligt? Här är Seungris nya m/v enjoy!!   Bye bye butter fly #seungr...

Av Nali - 19 augusti 2013 13:50

Jag har tänkt på det här med shipping. Alla gör det jag också mina favoriter är SasuSaku och NaLu. Men ibland kan det gå lite över styr. Typ att Seungri och Gdragon är ¨meant to be¨ och dom blir bara galna när man säger att det sägs att han har...

Av Nali - 14 augusti 2013 16:33

Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar... Jag har haft mycket att göra och glömde helt bort bloggen. Och jag måste skrota historen den gick inte ut..... sowwey men du kan läsa min fanfic på asianfanfics.com http://www.asianfanfics.com...

Av Nali - 9 augusti 2013 15:39


För några dagar sedan köpte vi cupcake mix på lidel. Med hallon och jordgubbs smak! Så här blev dom:   Visst blev dom fina!!? Jag för alltid en sån här love rush när jag bakar cupcakes jag vet inte varför med det är bara så.... Dagens v...

Presentation


Du har upptäckt Nalis blogg!
Ställ gärna en fråga!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mus

Happy Apple

Skapa flashcards